Perhejuhlat ja hautajaiset

Kaikissa tilaisuuksien järjestämisessä ja varauksessa ota yhteyttä seurakuntamme asiakaspalveluun.

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa läheisten pariin. Pitkät perinteet ristiäisissä, rippijuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi. Siunausta voi pyytää elämän eri tilanteissa.

Seurakunnan henkilöstö palvelee

Seurakunta tarjoaa oman henkilökunnan palvelut veloituksetta. Ylitornion seurakunnalla on papistossa kaksi henkilöä: kirkkoherra ja seurakuntapastori. Kirkollisissa toimituksissa avustaa seurakunnan suntio ja kanttori.   Tilaisuudet sovitaan asiakaspalvelijan kanssa, joka varaa henkilöstön tilaisuuksiin.

Mikäli asiakkaalla on oma toivottu henkilö kirkolliseen toimitukseen, siitä voidaan sopia asiakaspalvelijan kanssa.

Tilojen varaaminen

Seurakunnan kirkkoja, seurakuntakotia sekä pappilaa voi varata kirkollisia perhejuhlia sekä esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia, kihlajaisia ja sukujuhlia varten. Tilojen varaamisesta lisää sivuiltamme tai kysyä lisää asiakaspalvelusta.

Juhlien streamingpalvelu

Ylitornion kirkossa on kiinteästi laitteisto juhlien streamingpalvelua varten. Seurakunta luovuttaa laitteet veloituksetta asiakkaan käyttöön. Palvelua voi hankkia Viihdeväylä Oy:ltä. Yhteyshenkilö Kalervo Vanha 040 069 4894.