Elämässäsi, kuljemme kanssasi

Ylitornion seurakunta elää kanssasi elämäsi merkittävinä hetkinä, iloissa ja suruissa.

Keskusteluapua

Olemme kuuntelemassa ja tukena, ota rohkeasti yhteys kirkkoherraan, seurakuntapastoriin tai diakonia työtä tekeviin.

Virastossa palvellaan

Virastossa voi tehdä kasteisiin, vihkimisiin, hautaan siunaamisiin ja muihin kirkollisiin toimituksiin ja tiloihin liittyvät varaukset.

Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Opastamme  virkatodistuksien ja sukuselvityksien tilauksen tekemisessä.  Virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan Oulun aluekeskusrekisteristä.

Toimiston palvelut

Ylitornion seurakunnan asiakaspalvelu palvelee virastossa Ylitorniolla Pappilan pihapiirissä. Toimistohenkilöstö vastaa seurakunnan asiosta talouteen, kiinteistöihin, hautausmaihin ja hautauksiin liittyvissä asioissa.  Ylitornion toimiston henkilökunta palvelee yhteistyösopimuksen mukaisesti myös Pellon seurakuntaa ja Kolarin seurakuntaa.

Ota yhteyttä, palvelemme mielellämme!

Ylitornion seurakunta
ylitornio@evl.fi