Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelus on seurakuntalaisten juhla. Kirkossa vietämme yleensä messua eli jumalanpalvelusta, jossa on ehtoollinen. Messu on liturginen, ja sen kulku seuraa yhtenäistä kaavaa. Sunnuntai on kristittyjen pyhäpäivä.

Jumalanpalvelukset pidetään Ylitornion kirkossa sunnuntaisin klo 10.30. Meltosjärven kappelissa jumalanpalvelus pidetään joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina. Iltamessua ei samana sunnuntaina järjestetä Ylitornion kirkossa.

Jumalanpalveluksien streamingpalvelu

Välitämme kuva- ja ääniyhteyttä Facebook livenä ja kotisivuillamme Ylitornion kirkon, Meltosjärven kappelin jumalanpalveluksista ja muistakin seurakunnan järjestämistä tilaisuuksista.  Streamattu lähetys on katsottavissa ja kuunneltavissa muutaman päivän tilaisuuden jälkeen.

Toimintaa ohjaavat säännöt ja ohjeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä