Seurakunnan tilojen vuokraaminen

Ylitornion seurakunta tarjoaa tiloja erilaisiin juhliin ja tilaisuuksiin. Tilojen varaaminen sovitaan asiakaspalvelusta.  Varattujen tilojen ovien avaamisesta ja lukitsemisesta sovitaan varuksen yhteydessä.

Rakennusten osoitetiedot löydät sivulta kirkot ja tilat.

Ylitornion kirkko

Kirkkosali on mitoitettu 450 henkilölle.

Meltosjärven kappeli

Kappelissa on kirkkosali ja samassa tilassa erillinen kalustettu ruokasali. Kirkko on mitoitettu 200 hengelle ja ruokasali on katettu 50 henkilölle.  Kappelissa on jakelukeittiö.

Tilan voi varata vain yhteen tilaisuuteen saman päivän aikana.

Seurakuntakoti

Seurakuntakoti on poistettu käytöstä kesällä 2022.

Seurakuntakodissa on erityistä huomioitavaa. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Varauksen sisältö

Varaushinta sisältää tilojen vuokran, astiastojen, pöytäliinojen ja muiden kalusteiden vapaan käytön.

Ehdot

Tilan varaaja ilmoittaa tilan käytön vastuuhenkilön varauksen yhteydessä.

Vastuuhenkilö vastaa tilan, koneiden ja kalusteiden käyttämisestä ja on velvollinen ilmoittamaan viimeistään seuraavana arkipäivänä vahingoista seurakunnan asiakaspalveluun, ylitornio@evl.fi tai puhelimitse asiakaspalveluun.

Tila jätetään varauksen jälkeen siistiin ja siivottuun kuntoon. Lisää tietoa on tilankäyttäjän muistilistassa.

Seurakunta voi laskuttaa tilankäyttäjää ehtojen noudattamatta jättämisestä ja rikkoutuneista kalusteista tai koneista.

Tilojen vuokraushinnat

Kirkon ja kappelin vuokraaminen on maksutonta, kun asiakas on ev.lut seurakunnan jäsen tai tilaisuus ei ole liiketoiminnallinen tilaisuus.

Paikalliset yleishyödylliset yhteisöt voivat käyttää tiloja veloituksetta.

Kirkkojen vuokraamiseen on lisätty arvonlisäverolain tulkintamuutoksen (10/2022) mukainen arvonlisävero.

Tila Vuokrakerta/€
Ylitornion kirkko 558,00  sis alv 24 %
Meltosjärven kappeli 558,00 sis alv 24 %
Meltosjärven kappelin sali 120,00 sis. alv 24 %

Tilojen vuokraan sisältyvät kaikki tilan käytössä olevat kalusteet, pöytäliinat ja sisustustarvikkeet.