Mellan Kiipijät ry

Partio on  toimintaa kaikenikäisille.Ylitornion partiotoiminta on yhdistyspohjaista toimintaa. Partiotoiminta on Mellan Kiiipijät ry:n toimintaa. Ylitornion seurakunta ja Ylitornion partiolaiset ovat tehneet pitkäaikaista yhteistyötä. Yhteistyösopimus on päivitetty syyskuussa 2020.

Seurakunnat ja partiotoiminta

Monet seurakunnat toimivat partiolippukuntien taustaorganisaatioina tai muutoin tukevat ja tekevät yhteistyötä lippukuntien kanssa.

Partiolaisten viikoittaiset kokoontumiset perustuvat partio-ohjelmaan, joka on kehitetty 7–21-vuotiaille. Partioon voi liittyä aikuisenakin, sillä aikuisen rooli on tukea lasten ja nuorten toimintaa eri tavoin osallistumalla. Oppia ikä kaikki!

Seurakuntien yhteistyöstä partiotoiminnasta on kerrottu evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä sivuilla.