Ilmoittautuminen rippikouluun kaudelle 2023 - 2024Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Rippikoululaisille

Rippikoulu alkaa syksyllä 2023 infotilaisuudella koululla. Ilmoittautuminen on nyt avattu. Rippikoulun tulossa olevat tapaamiset löytyvät kootusti alla olevasta listasta sekä nuorten Linkki avautuu uudessa välilehdessäinfokirjeestä. Lisäksi nuoret osallistuvat seurakunnan toimintaan täyttäen riparikorttia. Korttiin kootaan 10 merkintää seurakunnan tilaisuuksista. TapahtumatLinkki avautuu uudessa välilehdessä-osiosta tietoa seurakunnan tulevista tapahtumista, joihin olet tervetullut osallistumaan.

Ylitornion seurakunnassa rippikoulu järjestetään leiririppikouluna. Leiri pidetään vuosittain erikseen valittavassa paikassa. Kesällä 2024 leiripaikka on Palojärven Leirikeskus Rovaniemellä (Palojärven Lomakeskus | Finland | Leirikeskus Rovaniemi (palojarvenlomakeskus.com). Talven aikana kokoonnutaan yhteiseen työskentelyyn sekä jumalanpalveluksiin alla olevien päivämäärien mukaisesti. Rippikoululeirille pääsemisen edellytyksenä on rippikoulukortin ohjeiden mukainen täyttäminen sekä yhteisiin kokoontumisiin osallistuminen. Poissa-oloista on aina sovittava työntekijöiden kanssa erikseen ja ne on korvattava. Yksityisrippikoulun tai aikuisrippikoulun käynnistä saa lisätietoa papeilta.

Rippijuhlasta kerromme sivulla rippijuhlat.

Rippikouluaikataulu

Tärkeät päivämäärät
Riparistartti

su 6.10.2023