Minun tarinani Raamatun inspiroimana -kirjoitusryhmä

to 6.5. klo 18.00
muistikirja ja kynä

Ylitornion kirkko

Toukokuun alussa käynnistyy ryhmä, jossa osallistujalla on tilaa kirjoittamiselle ja omalle prosessoinnille. Inspiraationa käytämme valittuja raamatunkohtia ja niistä nousevia kysymyksiä, joita jokainen kirjoittaja saa omassa rauhassaan purkaa kirjoittamalla. Ryhmässä jokainen keskittyy vain omaan kirjoitusprosessiinsa eikä sitä tarvitse jakaa toisten kanssa. Osallistuminen ei vaadi raamatuntuntemusta. Saa tulla ja olla yhdessä yksin.

Kokoonnumme 5 kertaa: to 6.5., 20.5., 3.6., 17.6. ja 25.6. klo 18 Ylitornion kirkossa.
Ota mukaan oma muistikirja ja kynä tai tietokone - se, millä mieluiten kirjoitat. Käytämme maskeja.

Ilmoittaudu mukaan ryhmään Jonnalle (0405227419 tai jonna.tolonen@evl.fi) ke 5.5. mennessä. Jos osallistujamäärä koettelee voimassaolevia kokoontumisrajoituksia, myös toisen ryhmän perustaminen on mahdollista.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä